dnata Catering&Retail Romania a inaugurat la finalul anului 2024 un nou spaţiu de luat masa - The Spot, situat la Terminalul Plecări (înainte de Check-In). Acesta oferă angajaţilor dnata un discount considerabil pentru a mânca un prânz cald, iar pentru pasageri o experienţă inedită, aceea de a lua prânzul într-un spaţiucu vedere panoramică asupra pistelor. Tot în zona Terminalului Plecări (înainte de Check-In), pasagerii pot găsi spaţiile Peroni, cu brandurile dezvoltate local - Treevi al Taglio, Fabrica de Ciorbe, Osteria Treevi şi Bao House by Sagakura, conform unui comunicat transmis redacţiei.
La Terminalului Plecări (după Check-In), dnata Catering&Retail Romania propune pasagerilor un nou mix de brand-uri de food, precum restaurantul Vivo Fusion Bar, recunoscut pentru burgerii săi, aflat sub umbrela Carlsberg, gelateria Gioelia şi lanţul internaţional de patiserie Maison Pradier.
În zona de Food Court de la Terminalul Plecări (după Check-In), dnata Catering&Retail Romania a deschis un nou spaţiu de 137 metri pătraţi care oferă mâncare românească - Origini, un brand dezvoltat sub umbrela Bucur. Alături de bucătăria românească, pasagerii se pot bucura de o varietate de alte gusturi şi bucătării internaţionale prin intermediul unor branduri precum Hesburger, cel mai mare lanţ de fast-food din Finlanda, sau Chozen Noodle, un brand din Grupul britanic Chopstix, aflat la prima deschidere într-o ţară din Europa continentală. La Croissanterie, operat de grupul Delineo, din care face parte şi brandul Maison Pradier, este prezent în zona de Food Court cu un concept de fast-food în stil francez, care oferă produse de patiserie, sandvişuri, salate, deserturi, băuturi calde şi reci. Conceptul italian Roberta, parte a aceluiaşi grup francez Delineo, completează oferta cu specialităţi de pizza şi paste. Acestora li se adaugă în zona de Food Court patiseria Fornetti şi gelateria Gioelia.
De asemenea, la Terminalul Plecări Non - Schenghen (după Check-In), pasagerii îşi pot savura cafeaua înainte de decolare în cafeneaua K-feine by Nespresso, potrivit comunicatului.
" Suntem dedicaţi găzduirii unor concepte care respectă cele mai înalte standarde de calitate şi operare în domeniul alimentar şi, totodată, oferă pasagerilor din Aeroportul Henri Coandă o varietate de formate care răspund diferitelor preferinţe, stiluri de viaţă şi ocazii. Brandurile care se regăsesc acum în spaţiile de retail operate de dnata au fost alese în conformitate cu rigorile caietului de sarcini din licitaţie, care impun printre altele o amprentă internaţională considerabilă, în mod direct, sau prin grupul la care sunt afiliate. Pentru că ne-am dorit ca pasagerii români şi internaţionali să descopere concepte de food ale unor antreprenori români, am adus în aeroport brandul premium de burgeri Vivo, iar prin linia de autoservire Origini by Bucur am vrut ca aceştia să se bucure de gusturile bucătăriei româneşti. De altfel, dnata urmăreşte cu mare atenţie brandurile româneşti de food şi este gata să le sprijine, pe măsura ce acestea se dezvoltă", a arătat Saade Hardan, CEO dnata Catering&Retail România.
dnata Catering&Retail administrează 1508 mp din spaţiul de retail al Aeroportului Henri Coandă şi este responsabilă exclusiv cu spaţiile dedicate alimentaţiei publice. Conform estimărilor Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB) privind traficul de pasageri din 2024 până în 2034, împreună cu cifrele reale din 2023 de 14,26 milioane de pasageri anual, rezultă că Aeroportul Henri Conadă are o medie de aproximativ 42.000 de pasageri pe zi, care este supusă fluctuaţiilor sezoniere de călători.
Opinia Cititorului